måndag 1 april 2013

Vardagen blir aldrig vardag

Nu är jag tillbaka i Ljungby. Efter en jätte bra helg med grabbarna. Men nästan hela gänget är förkylda nu. Så det satsar vi på att inte vara nästa gång.
Tyvärr är jag själv inräknad i de som blev förkylda. Så just nu är jag ganska utslagen. Tack K för eucalyptushonungen. Den är underbar!

Det blir aldrig riktigt vardag för mig. Jag har "vardag" i Säffle. Men också en helt totalt annan "vardag" i Ljungby. Och jag bor i två månader åt gången på vardera stället. Men ärch. Det finns så mång fina snälla vänner på båda ställena så vad gör det egentligen?

 Tyvärr kunde jag inte vara kvar på verkstaden jag var på. De hade inte råd att ha mig kvar. Synd. Men nu kommer jag ha mer tid för studierna så så illa är det inte. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar